Stanowisko :
Konsultant do spraw obsługi klienta
Profil pracownika wymagania:
umiejętność łatwego wysławiania
płynne czytanie
sprawne pisanie
podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiety
obsługa komputera
praca w godz.
umiejętność obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype
wykształcenie minimalne: średnie
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym)
mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
Oferujemy:
umowa o pracę
pełny wymiar pracy
miesięcy okres próbny, docelowo czas nieokreślony
wsparcie koordynatora projektu
Minimalne wymagania techniczne:
systemy operacyjne Windows x
procesor o minimalnym takowaniu Ghz rdzenie (minimum Intel i lub odpowiednik AMD
pamięć operacyjna GB
prędkość Internetu (pobieranie mb/s
prędkość Internetu (wysyłanie mb/s
słuchawki USB
karta sieciowa (Ethernet wbudowana lub zewnętrzna o prędkości min mb/s
Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)
przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej
Zalecane wymagania techniczne:
systemy operacyjne Windows x lub nowszy
procesor Intel i o taktowaniu . Ghz rdzenie lub odpowiednik AMD
pamięć operacyjna GB lub więcej.
prędkość Internetu (pobieranie mb/s
prędkość Internetu (wysyłanie mb/s
karta sieciowa (Ethernet wbudowana lub zewnętrzna o prędkości min mb/s
słuchawki USB
Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)
przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera w wersji najnowszej
NASZE APLIKACJE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA CZYTNIKÓW EKRANOWYCH
UWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny T-mobile oraz pokrewne nie są akceptowane.
System operacyjny Windows ,8,8. nie są akceptowane
CV prosimy przesłać na adres mailowy